طراحی و فروش انواع طعم دهنده غذایی جدید

طراحی طعم دهنده جدید علاوه بر فروش انواع طعم دهنده غذایی یکی از تخصصی ترین بخش های مواد اولیه صنایع غذایی است. شما می توانید بسته به شرایط مختلف سفارش طراحی طعم مورد نظر خود را بدهید.
شرکت های بزرگی وجود دارند که به طور تخصصی روی فروش انواع طعم دهنده غذایی کار می کنند. این شرکت ها با تهیه فرمولاسیون مناسب با استفاده از مواد اولیه مشخص  باعث ثابت ماندن کیفیت طعم دهنده می شوند. اما ماموریت دیگری نیز برای خود قائل هستند و آن طراحی طعم دهنده است.

 

فروش انواع طعم دهنده

طراحی طعم جدید

یکی از وظایف واحد تحقیق توسعه شرکت طراحی طعم جدید است. طراحی طعم دهنده جدید می تواند یا بسته به نیاز بازار و یا سفارش مشتری انجام پذیرد. در دنیای فروش طعم دهنده غذایی، بسیاری از اوقات طعم های جدید با تغییرات جزیی در طعم های شناخته شده ایجاد می شوند. البته گاهی نیز طراحی طعم دهنده بر اساس تلفیق چند طعم و یا به طور کلی یک مزه جدید انجام می گیرد.
ذائقه بازار همواره دو رویه را در پی می گیرد، یکی علاقه مندی به طعم های مشخص و تست شده که به نوعی آشنایی کاملی با آن وجود دارد. رویه دیگر تمایل به ورود طعم دهنده های جدید که البته ریسک بالاتری در دنیای فروش انواع طعم دهنده ها دارد.

چرا طراحی طعم دهنده جدید ؟

واحد تحقیق و توسعه ما با فرموله کردن انواع طعم دهنده جدید می تواند شما را در طراحی مزه های متنوع و منحصر به فرد یاری کند.
گاهی بنا به دلایل زیر شما نیاز به فرمولاسیون و طراحی طعم جدید پیدا می کنید

  • عدم امکان واردات طعمی که قبلا استفاده می کردید
  • بالاتر رفتن قیمت طعم دهنده و عدم تمایل به ادامه همکاری با تامین کننده
  • تمایل به تغییرات در ویژگی های طعم دهنده
  • اشتیاق به حضور در بازار با یک طعم منحصر به فرد
  • تست یک طعم جدید روی محصولات خود

 

طراحی انواع طعم دهنده

سفارش طعم دهنده جدید صنایع غذایی

در هر حال چنانچه چنین تصمیمی گرفته اید می توانید با ما در ارتباط باشید. ما شما را از امکان طراحی طعم دهنده جدید که مدنظر دارید، هزینه ها و به صرفه بودن آن آگاه خواهیم کرد. متخصصین ما در نهایت طعم مورد نظر شما را با نزدیکترین ویژگی ها به آنچه سفارش داده اید آماده خواهند کرد. این اتفاق در مورد انواع طعم دهنده های صنایع اسنک، چیپس و پاپ کورن و نیز انواع اسانس های گیاهی رخ داده است و ما مطابق نیاز مشتری طعم دهنده هایی را تولید می کنیم. فروش طعم دهنده غذایی تنها بحشی از فعالیت های ماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما