تولید بهترین طعم دهنده گل محمدی طبیعی

طعم دهنده گل محمدی طبیعی یکی از جدیدترین محصولات است گه در دنیای طعم دهنده ها طرفداران زیادی دارد. طعم دهنده طبیعی گل محمدی که در بازار با نام طعم دهنده گلاب هم شناخته می شود با کیفیت بالا آماده فروش می باشد.

گلاب به عنوان متداول ترین و معروفترین فرآورده گل‌محمدی از دیرباز در کنار سکنجبین به عنوان یک نوشیدنی و طعم دهنده مورد استفاده قرار می‌گرفته است. البته نباید از اثرات دارویی گلاب نیز غافل بود اما آنچه در این جا مورد بحث است استفاده از گلاب در صنایع غذایی است.
طعم گل محمدی در بسیاری از صنایع غذایی مورد استفاده و پسند است اما مشکلی که غالبا پیش می آید این است که استفاده از گلاب با دوز بالا به جهت اثردهی مطلوب باعث تغییر محتوا و تغییرات شکلی و فرمی محصول می گردد.

طعم دهنده طبیعی گل محمدی

ما در شرکت ساره عصاره آراد به تولید فراورده های گل محمدی از جمله اسانس گل محمدی ارگانیک اهمیت زیادی می دهیم. بنابراین با درک این نیاز بازار با تولید طعم دهنده گلاب توانسته ایم طعم گلاب گل محمدی را با همان اثربخشی ولی با دوز مصرف بسیار پایین در اختیار صنایع مختلف قرار دهیم. به گونه ای که ۶۰ گرم از این طعم‌دهنده گلاب معادل ۴۰ کیلو گلاب و یا به عبارت دیگر معادل ۴۰ کیلو گل تازه و یا حدود ۱۰ کیلو گلبرگ خشک اثر بخشی دارد.

طعم دهنده طبیعی گل محمدی

موارد استفاده از طعم دهنده گلاب

استفاده از طعم دهنده گلاب برای محصولاتی که از گلاب یا گلبرگ خشک محمدی استفاده می شود مثل بستنی و یا انواع شیرینی ها پیشنهاد می شود.

این طعم دهنده در مورد استفاده در محصولاتی که به حرارت نیاز دارند نبایددر ابتدای پروسه تولید اضافه شود چون در حین حرارت دهی کاملاً از محصول خارج می شود بنابراین در زمانی که کمترین حرارت وجود دارد باید اضافه شود به علاوه برای اضافه کردن طعم دهنده هیچ‌گاه آن را مستقیم به محصول اضافه نکنید ابتدا آن را رقیق کنید و سپس استفاده کنیم تا در کل محصول هم گن شود.

شما مشتری عزیز چنانچه علاوه بر طعم دهنده گلاب، علاقه مند به آشنایی با سایر انواع طعم دهنده طبیعی هستید، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما