مراکز خرید و فروش اسانس گیاه باریجه

مراکز خرید و فروش اسانس گیاه باریجه این محصول را که مصارف صنعتی بسیاری دارد با قیمت های مناسبی در سراسر کشور عرضه می‌کند. گیاه باریجه که یکی از گیاهان دارویی مهم در کشور می‌باشد.

در مناطق کوهستانی زنجان، تهران، دماوند، چهارمحال و بختیاری، خراسان، اصفهان، مازندران به صورت خودرو رشد می‌کند. از فرآورده های مهم گیاه باریجه می توان به اسانس، عرق باریجه، قطره باریجه اشاره کرد.

اما مهمترین نکته‌ای که می‌توان در مورد گیاه دارویی باریجه و زیره سیاه کوهی اشاره کرد، این است که گیاهی صنعتی و صادراتی محسوب می‌شود. امروزه در جهان خریداران بسیاری برای آن وجود دارد.

 

 

اسانس گیاه باریجه

آشنایی با گیاه باریجه و اسانس آن

باریجه از ارقام گیاه دارویی می‌باشد. از گذشته برای مصارفی مانند عطر سازی و درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می‌کردند. اما امروزه برای تولید اسانس ها و یا عطرمایه و همچنین تولید داروهای گیاهی بسیار از گیاه باریجه استفاده می‌شود.

اسانس باریجه  امروزه یکی از مهمترین محصولات صادراتی کشور به شمار می‌رود. از این رو تولید آن در حال افزایش است. اگر در کشور در زمینه تولید گیاهان دارویی تلاش ها و فعالیت های خوبی انجام گیرد بدون شک می‌تواند جایگزین صادرات نفت باشد.

مصارف غذایی گیاه باریجه

  1. استفاده به عنوان طعم دهنده غذا
  2. استفاده به عنوان دم نوش
  3. استفاده به عنوان یک گیاه دارویی

به طور کلی می‌توان گفت گیاه باریجه دارای مصارف خوراکی  و مصارف موضعی می‌باشد. امروزه در جهان استفاده از گیاهان طبیعی و پر خاصیت رو به افزایش است.

 

 

اسانس گیاه باریجه

 

شرکت عرضه کننده اسانس گیاه باریجه

امروزه با توجه به افزایش کشت گیاهان دارویی، شرکت های تولید کننده اسانس نیز بسیار افزایش یافته‌اند. این شرکت ها هر کدام با کیفیت های متفاوتی اسانس گیاه باریجه را تولید می‌کنند.

همین امر در قیمت تمام شده اسانس باریجه تاثیر دارد. بنابراین اگر به دنبال زیره سیاه درجه یک هستید که هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی قابل عرضه باشد؛ شرکت های تولید کننده معتبر را پیدا کنید.

قیمت فروش اسانس گیاه باریجه

همانطور که در بخش قبلی هم ذکر شد، محصولات تولید شده گیاهی، مانند اسانس ها، از نظر قیمت و کیفیت با هم تفاوت دارند.این تفاوت می‌تواند به دلیل نحوه برداشت، استخراج اسانس، منطقه تحت کشت باشد.

برای خرید اسانس باریجه با کیفیت تضمین شده، با این مجموعه همراه باشید.این شرکت تولید کننده اسانس باریجه، در زمینه تولید فرآورده های مختلف از جمله اسانس ها فعالیت دارد. همچنین روزانه قیمت محصولات به روز شده خود را در سایت منتشر می‌کند.

اسانس گیاه باریجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما