فروش عمده ویتامین B1

شرکت چاشنا از مجموعه های وارد کننده انواع ویتامین های انسانی به صورت پودری می باشد. مجموعه چاشنا فروش عمده ویتامین B1 به صنایع غذایی و دارویی مختلف را آغاز نموده است. تولیدکنندگان می توانند، ویتامین B1 را با بهترین و خالص ترین کیفیت رور دنیا از این مجموعه دریافت کنند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و خرید عمده انواع ویتامین های مورد نیاز تماس حاصل فرمایید.

نقش ویتامین B1 بر بدن انسان

ویتامین B1 یک ماده مغذی حیاتی برای انسان است که به ویتامین های B کمپلکس تعلق دارد. نقش مهمی در حفظ سیستم عصبی سالم و بهبود عملکرد قلب و عروق بدن دارد.

ویتامین B1 یکی از هشت ویتامین محلول در آب در خانواده B کمپلکس است. این ماده به تبدیل کربوهیدرات ها به گلوکز کمک می کند، که به نوبه خود برای تولید انرژی برای انجام عملکردهای مختلف بدن استفاده می شود. ویتامین B1 همچنین برای تجزیه چربی ها و پروتئین ها لازم است.

فروش ویتامین B1

علائم کمبود ویتامین B1

علائم اولیه کمبود ویتامین B1 شامل بی حالی، تحریک پذیری، از دست دادن حافظه، کاهش خواب یا اشتها، کاهش وزن، سوءهاضمه یا یبوست و حساسیت عضلات ساق پا است. در صورت عدم درمان، این علائم اولیه ممکن است منجر به شکل شدید کمبود تیامین، معروف به بری بری شود. این بیماری با ناهنجاری های عصبی، قلبی و مغزی مشخص می شود، اما علائم از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر چند نمونه توضیح داده شده است.

فواید ویتامین B1 برای سلامتی

تیامین به بسیاری از عملکردهای مهم بدن کمک می کند و یکی از مواد مغذی حیاتی در بدن است. از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تولید انرژی را ارتقا می بخشد

<span;>شکر منبع اصلی انرژی در بدن ما است، جایی که اکسید می شود و به دلیل وجود ویتامین B1، یک شکل قابل استفاده از انرژی ایجاد می کند. این بخشی از یک سیستم آنزیمی پیچیده به نام سیستم پیروات دهیدروژناز است که به اکسیداسیون قند کمک می کند. همچنین برای عملکرد این سیستم آنزیمی که انرژی را برای عملکردهای مختلف بدن آزاد می کند، لازم است.

از اعصاب محافظت می کند

ویتامین B1 به رشد مناسب غلاف میلین در اطراف اعصاب کمک می کند. کمبود این ویتامین ممکن است منجر به تحلیل رفتن این پوشش ها شود که منجر به آسیب عصبی و مرگ شود.

از بیماری های قلبی جلوگیری می کند

این ویتامین به تولید انتقال دهنده عصبی استیل کولین کمک می کند، که برای انتقال پیام بین اعصاب و عضلات و اطمینان از عملکرد مناسب قلب استفاده می شود. بنابراین کمبود ویتامین B1 می تواند منجر به عملکردهای نامنظم قلب شود. هنگامی که ویتامین B1 به مدت هفت روز به صورت داخل وریدی تجویز می شود، افرادی که از نارسایی احتقانی قلب رنج می برند، پیشرفت قابل توجهی در اکوکاردیوگرام خود نشان می دهند و این ثابت می کند که می تواند از بیماری قلبی جلوگیری کند.

فروش ویتامین B1

فروش عمده ویتامین B1 در چاشنا

با توجه به بخشی از خواص این نوع ویتامین که به آن اشاره شد، مراکز هدف جهت فروش عمده ویتامین B1 صنایع غذایی شامل صنایع لبنی، صنایع داروسازی و… می باشند.
خریداران می توانند با خرید عمده این محصولات از مرغوب ترین و خالص ترین نوع ویتامین های موجود در محصولات خود استفاده نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما