مرجع فروش عمده ویتامین B6

در مجموعه چاشنا، مرجع فروش عمده ویتامین B6 امکان خرید آنلاین با قیمت مناسب برای خریداران ایجاد شده است. در این مرکز می توانید سایر ویتامین های گروه B نظیر B1, B2, B3, B5 و … را در بسته های ۲۰ و ۲۵ کیلویی نیز خریداری کنید.

منابع غذایی غنی از ویتامین B6

این ویتامین به عنوان کنترل کننده خلق و خو برای عملکرد سالم مغز و بدن بسیار حیاتی است. مانند سایر ویتامین های محلول در آب، این ویتامین B6 نیز از بدن دفع می شود، از این رو فرد باید از رژیم غذایی سرشار از گزینه های غذایی ویتامین B6 برای جلوگیری از سندرم های کمبود استفاده کند.

B6

در زیر منابع غذایی سرشار از ویتامین B6 آمده است:

منابع گیاهی شامل سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، کدو تنبل، خربزه تلخ، هویج، اسفناج، نخود سبز، چنار و آووکادو است. منابع میوه شامل موز، پاپایا، پرتقال، طالبی و آلو است. حبوبات شامل نخود، سویا، لوبیا و عدس است. آجیل و دانه ها شامل پسته، تخمه آفتابگردان و شاه بلوط چینی هستند.محصولات غلات و حبوبات شامل وافل، سبوس گندم، غلات غنی شده و بلغور جو دوسر است.محصولات لبنی شامل شیر و پنیر ریکوتا است.منابع حیوانی شامل تخم مرغ و مرغ و سایر انواع گوشت و ماهی هایی مانند ماهی آزاد، ماهی تن، شاه ماهی، ماهی خال مخالی و غیره است.

عوارض کمبود ویتامین B6 برای سلامتی بدن

سندرم های ناشی از کمبود ویتامین B6 کاملاً غیرمعمول است اما کمبود شدید این ویتامین ممکن است باعث ناهنجاری های الکتروانسفالوگرافی، کم خونی میکروسیتیک، گلوسیت (تورم زبان)، درماتیت همراه با بیماری چیلوز (پوسته پوسته شدن لب ها و ترک های گوشه های دهان)، ورم ملتحمه شود. افسردگی، گیجی و ضعف عملکرد ایمنی بدن در کودکان و نوزادانی که کمبود ویتامین B6 دارند، شنوایی حاد، تحریک پذیری و تشنج غیرطبیعی از دیگر عوارض کمبود این ویتامین است.

در موارد شدید خاص، سندرم کمبود ویتامین B6 ممکن است در افرادی که از نارسایی مزمن کلیه، بیماری های کلیوی در مرحله آخر، کولیت اولسراتیو، بیماری کرون، بیماری سلیاک، آرتریت روماتوئید، الکل و هموسیستینوریا رنج می برند، رخ دهد .
مصرف مکمل های حاوی ویتامین B6 در رفع این عوارض بسیار موثر می باشند.

ویتامین B6

نحوه خرید از مرجع فروش عمده ویتامین B6

خرید عمده از مرجع فروش عمده ویتامین B6 به وسیله تماس و ارتباط آنلاین با مشاوران بخش فروش چاشنا انجام می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما