لیست قیمت اسانس روغنی گل محمدی

اگر شما به دنبال لیست قیمت اسانس روغنی گل محمدی می‌باشید یا می‌خواهید از آخرین قیمت این محصول با خبر شوید، به مطالعه مطلب زیر بپردازید. زیرا تمامی سوالات شما را در این زمینه پاسخ خواهد داد.

 

اسانس روغنی گل محمدی

معرفی جامع اسانس

اسانس، عصاره گیاهان مختلف می‌باشد که بعد از انجام عملیات اسانس‌گیری به دست می‌آید. این محصول عطری بسیار غلیظ دارد. همچنین معمولا به شکل مایع بی رنگ می‌باشد.

 

البته اشکال پودری اسانس نیز در بازار وجود دارد که از موارد مصرف کمتری نسبت به اسانس مایع برخوردار می‌باشند. برای تهیه اسانس از گیاهان روش‌های مختلفی وجود دارد. بعضی از این روش‌ها از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفت.

 

یکی از این روشهای رایج، استفاده از تقطیر آبی می‌باشد که توسط افراد مختلف نیز به کار برده میشود. اسانس گیاهان در صنایع مختلف کاربرد دارند.

 

برخی از آنها عبارتند از:

  1. صنایع عطر سازی
  2. صنایع غذایی
  3. صنایع دارویی
  4. صنایع لوازم آرایشی

 

 

اسانس روغنی گل محمدی

روش تهیه اسانس گل محمدی

گل محمدی درختچه‌ی بومی کوه های جنوب غربی ایران است. امروزه شاهد کشت آن در مناطق مختلف می‌باشیم. اسانس این گیاه خواص درمانی فراوانی دارد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد می‌باشد.

 

برای تهیه اسانس گل محمدی از روش تقطیر بخار آب که یک روش بسیار قدیمی و رایج است، استفاده می‌شود. در این روش، گلبرگ‌های گل محمدی در مجاورت بخار آب قرار داده شده و اسانس آنها استخراج می‌گردد.

 

اسانس به دست آمده از گل محمدی به شکل مایعی زرد رنگ بر روی گلاب حاصل از تقطیر قرار می‌گیرد. این محصول قابلیت حل شوندگی بسیار پایینی در آب داشته و بسیار خوشبو می‌باشد.

 

موارد مصرف اسانس گل محمدی

از اسانس گل محمدی در صنایع مختلفی همچون صنایع غذایی استفاده می‌شود. این اسانس با عطر بسیار مطبوع خود، سبب خوشبو و خوش طعم شدن مواد غذایی مختلف می‌گردد. از اسانس گل محمدی برای زیبایی و جوان سازی پوست نیز استفاده می‌شود.

 

این محصول در لوازم آرایشی مختلف مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت فراوانی نیز دارد. اسانس گل محمدی دارای خواص درمانی نیز می‌باشد .

 

این محصول یک ماده موثر برای درمان افسردگی نیز به شمار می‌رود. این اسانس خاصیت آرام بخش داشته، اضطراب و استرس را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

 

 

اسانس روغنی گل محمدی

 

مرکز فروش اسانس روغنی گل محمدی

برای تماس با مرکز فروش اسانس روغنی گل محمدی و تهیه این محصول با قیمتی مناسب، همین حالا از طریق شماره های زیر با ما ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نیاز خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما