قیمت فروش ویتامین B2

چاشنا ارائه کننده بهترین نمونه از ویتامین های وارداتی و قیمت فروش ویتامین B2 برای خریداران و تولیدکنندگان صنایع غذایی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش انواع طعم دهنده و ویتامین های پرکاربرد در صنایع غذایی تماس حاصل فرمایید.

ویتامین B2

عوارض کمبود ویتامین B2

این ویتامین برای تأمین انرژی بدن جهت انجام فعالیت های مختلف ضروری است. کمبود آن می تواند باعث کاهش متابولیسم پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها شود و منجر به سندرم کمبود زمینه ای شود.

کمبود ریبوفلاوین همچنین به عنوان آریبوفلاوینوز باعث استوماتیت از جمله زبان قرمز دردناک همراه با گلو درد و شکاف لب (که به آن چیلوز نیز گفته می شود) و التهاب گوشه های دهان (به عنوان مثال استوماتیت زاویه ای)، التهاب زبان، زخم دهان و ترک در گوشه دهان.

به طور کلی، رژیم غذایی فاقد این ماده مغذی مقوی ممکن است باعث قرمز شدن چشم، حساسیت زیاد به نور ، احساس سوزش در چشم یا خارش، آبریزش چشم، شکاف ناخن ها، موهای خشک یا چرب، شوره سر، سوءهاضمه، سرگیجه، بی خوابی و غیره شود.

کمبود ریبوفلاوین در رژیم غذایی باعث سوء عملکرد غدد فوق کلیه می شود و منجر به بیماری هایی مانند کم خونی، آب مروارید و سندرم خستگی مزمن می شود. همچنین می تواند منجر به بثورات پوستی، پوسته پوسته شدن بر روی دستگاه تناسلی مرد و زن، بثورات در شکاف داخلی لب فوقانی یا خطوط لبخند متصل کننده بینی و چانه شود. (یعنی چین و چروک بینی).

رژیم غذایی کمبود این ویتامین B برای یک زن باردار همچنین می تواند باعث نقص مادرزادی، نقص قلبی مادرزادی و اندام های غیرطبیعی و تغییر شکل در جنین شود. همچنین در بزرگسالان می تواند منجر به پلاگر یا مالاریا شود. اگر علائم کمبود ریبوفلاوین به مدت طولانی برطرف نشود، ممکن است منجر به تحلیل رفتن کبد و سیستم عصبی شود.

ویتامین B2

مسمومیت با مصرف بالای ویتامین B2

ویتامین B2 یکی از این مواد مغذی ضروری است که در صورت مصرف بهینه، هیچ عارضه جانبی یا منع مصرف غیرطبیعی را به تصویر نمی کشد. یک رژیم غذایی غنی از ریبوفلاوین بیشتر رنگ ادرار را به نارنجی مایل به زرد تغییر می دهد.

هیئت غذایی و تغذیه موسسه ملی پزشکی ایمنی این ویتامین را در کودکان و همچنین پس از مشاوره مناسب با یک متخصص تغذیه ضمانت می کند. میزان توصیه شده روزانه ویتامین B برای مردان 1.3 میلی گرم در روز و برای زنان 1.1 میلی گرم است. بسیار مهم است که قبل از مصرف ویتامین B2 به صورت مکمل با پزشک یا ناظر بهداشت مشورت کنید زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند باعث میگرن، آب مروارید، معده درد، اسهال و افزایش ادرار شود.

قیمت فروش ویتامین B2

تولیدکنندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت فروش ویتامین B2 و همچنین سایر ویتامین های موردنیاز در صنایع غذایی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما