قیمت فروش عمده طعم دهنده پنیر چدار

قیمت طعم دهنده پنیر چدار (Cheddar) به صورت عمده اعلام شد. این قیمت برای انواع طعم دهنده پنیری شامل طعم دهنده پنیر چدار و طعم دهنده پنیر فرانسوی است. این طعم دهنده پودری و برای صنایع اسنک به عنوان طعم دهنده چیپس، طعم دهنده اسنک و طعم دهنده پفک کاربرد دارد.

طعم پنیر چدار(cheddar cheese flavor)

پنیر چدار نوعی پنیر است که زادگاهش در دهکده ای به همین نام می باشد. این پنیر که از شیر گاو تولید می شود، صاف و سفت و به رنگ زرد یا نارنجی است. طعم پنیر چدار نخستین بار از دهکده چدار واقع در انگلیس وارد ذائقه مردم شد. طعم پنیر چدار امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین طعم ها شناخته می شود.
این محبوبیت باعث شده در دنیای طعم دهنده ها، طعم دهنده پنیر چدار جایگاه ویژه ای به ویژه در میان انواع طعم دهنده صنایع اسنک باز کند. امروزه فروش طعم دهنده پنیر چدار رونق زیادی دارد.

 

طعم پنیر چدار(cheddar cheese flavor)

مشتریان خرید طعم دهنده پنیر چدار

طعم دهنده های پنیری از جمله طعم دهنده پنیر فرانسوی، طعم دهنده پنبر چدار، طعم دهنده پنبر گودا و … بیشتر در صنایع کاربرد دارند که به پوشش نیاز دارند. مهمترین این محصولات فرآورده های حجیم شده نظیر پاپ کورن و پفک می باشد که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. از دیگر مشتریان طعم پنیر چدارصنایع آردی و یا فرآورده های نانی می باشند.
نکته قابل توجه این است که در مصرف طعم دهنده پودری پنیر چدار به دوز مصرف آن دقت کافی داشته باشید.

 

 

مشتریان خرید طعم دهنده پنیر چدار

قیمت فروش طعم دهنده پنیر چدار

طعم دهنده های پنیر چدار در بازار قیمت های متفاوتی دارند. ما در شرکت ساره عصاره، طعم دهنده های پودری صنایع اسنک و آجیل را با کیفیت سیمرایز آلمان تولید می کنیم . قیمت طعم دهنده پنیر چدار با توجه به کیفیت بالا و دوز مصرف مناسب در پاییز و زمستان ۹۷ در رنج بین ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان در هر کیلو عرضه می شود. پیشنهاد دیگر ما طعم دهنده پاپریکا، طعم دهنده لیمویی، طعم دهنده کچاپ می باشد.
مسلما بهتر است در موقع سفارش، با استعلام قیمت از شرایط خرید و میزان موجودی مطلع گردید.

 

 

قیمت فروش طعم دهنده پنیر چدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما